MÚSICA

L’àrea d’Educació Musical fa ús de les tecnologies i xarxes socials per ampliar la seua oferta formativa i oferir l’alumnat la possibilitat d’aprendre al seu ritme.

Des de casa o qualsevol altre lloc on, amb un dispositiu amb connexió a internet, podrà repassar i ampliar els continguts treballats a classe, així com aprendre les peces musicals què més tard formaran part del seu repertori.

Amb l’usuari @realblancmusica podrà accedir als continguts disponibles a les diferents xarxes socials: Youtube, Instagram i Twitter.

Al Youtube disposem d’un canal on hi ha llistes de reproducció que tracten de diferents temes, des de danses que hem realitzat o realitzarem a la classe, història dels instruments, biografies de compositors…fins un Curs de Flauta on podrà aprendre, mitjançant uns vídeos creats exclusivament per a ells, les partitures que després treballarem a classe.

Tant l’Instagram com el Twitter van dirigits a les famílies, ja que per l’edat dels alumnes no els està permés accedir a aquestes xarxes. A l’Instagram trobem moments de la classe, d’activitats o imatges suggeridores d’allò que es treballa dia a dia a l’aula de música. El Twitter va encaminat a difondre articles sobre la infantesa i la música que puguen ser d’utilitat a les famílies. Publiquem quasi tots els caps de setmana, ja que aquestos dies disposem de més temps lliure per dedicar a la lectura.

Finalment, disposem d’un blog http://realblancmusica.blogspot.com.es/ on tot el món té al seu abast les partitures que utilitzem a les classes, així com les del Curs de Flauta, a més de vídeos de diferents activitats musicals (per exemple la Capella del Nazareno) i altres noticies del dia a dia de l’aula de música. Espere que tota aquesta informació i activitat virtual siga d’utilitat tant als alumnes com a les seues famílies i a qualsevol persona que s’aprope al món educatiu i musical.

Disculpeu les possibles errades. Disposeu de l’adreça de correu realblancmusica@gmail.com per a qualsevol dubte, consulta o suggeriment que vulgueu realitzar.

Moltes gràcies.

Jesús Maria